Tack Sivert

Blev väckt alldelles för tidigt imorse av Sivert. Det var inte vakna nu morsan vi ska gosa väckningen utan det var vakna nu morsan jag är hungrig och behöver mat NU, helst för en timme sedan väckningen. Trött som jag var försökte jag dra ut på det lite och försökte få honom till att lägga sig bredvid och somna om, men nej han var hungrig. Jaja, sagt och gjort, morsan går upp gnuggar ögonen och muttrar lite för sig själv kommer fram till skålen och ser att det är fullt med mat typ. Den ena skålen är knappt rörd, sketongen har alltså inte spanat läget innan han väcker mig så tidigt på morgonen. Så jag gruffar lite mer, drar över lite mat i skål nummer två så båda kan äta och går och lägger mig igen och båda mina små gossar tuggar nöjda i sig maten. Aja, jag behöver inte komma ihåg själv att de ska ha mat, det sköter de själva både morgon och kväll. Även Bosse har lärt sig meddela att nu är det dags för kvällsmat. Inte illa! Rediga barn jag har


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0