Var du inte ute i helgen?

Alltid samma fråga från folk: Va var du inte ute i helgen? Kan någon förklara för mig vad det är som är så jäkla roligt med att vara ute varenda jäkla helg?! Kan man inte umgås med folk förutom på krogen? O hur roligt är det egentligen på en skala att vara bakis varje lördag och söndag? Nej jag har helt enkelt aldrig fattat tjusningen med det hela. Nog fan att jag tycker det är roligt att gå ut nån gång då och då, men det räcker för mig. Varför slänga ut pengar på en kväll då det var förfesten som var rolig? När man väl kommer till krogen är det ju samma skit, samma musik, alltid folk som bråkar! Nej, mysiga lugna hemmakväll där har vi mer min melodi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0