busy busy

Igår drog skolan igång igen och efter att almanackan varit istort tom hela augusti är det liiite skönt att den börjar fyllas på igen. Jag gillar att ha mycket att göra, dock är jag lite orolig att det kommer bli lite väl mycket till hösten. Men men det är smällar man får ta. Är det inte skola är det friskis och är det inte friskis så är det jobb. Precis som jag gillar't. O i glappen däremellan är det grabbarna, familj och vänner som ska få plats. Tur att jag har ett extrajobb där det finns tid att plugga lite om det behövs. Mycket bra!

Idag är jag däremot ledig så nu ska det städas och laga mat. Trodde jag hade tvättstugan, men det vart tydligen igår. woopsie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0