sol, sol, SOL!

Efter gårdagens jädra snöande är det idag SOL! Hur härligt är inte det på en skala?

Hittade bilder från när jag och Jenny var i Stockholm 2008. Jenny ska alltid dokumentera alla hotellrum och ja, det är inte de roligaste bilderna och visar inte hur det egentligen ser ut, så jag tänkte då att jag skulle liva upp det hela lite. Jag tycker jag lyckades otroligt bra.


Visst hade hennes hotellrumsbilder blivit trista och intetsägande utan en 19årig Mallan i bild? Kanske ska köra en favorit i repris i Kristianstad i helgen?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej, vi kör en favorit i repris i helgen då!!! :)

2011-03-28 @ 16:41:28
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0