Blogaward


Fick en blogaward av Änki.

Varför började du blogga: Hmm, varför började jag blogga? Jag minns faktiskt inte. Det bara blev så av en händelse. Hade en annan blogg tidigare på gymnasiet, men den rann liksom ut i sanden och sen blev det malleas och trodde det också skulle rinna ut i sanden. Men icke. Skulle väl visserligen göra bloggen lite snygg, har tänkt ta tag i det flera gånger men har inte riktigt tiden.  

Vilka bloggar följer du: Jag följer en hel del bloggar. Både storbloggar och "vanliga" människors bloggar. Tycker det är roligt att läsa vad andra har för sig.
Vilken är din favoritfärg: Jag tycker om grönt och gult. Kanske därför jag har en knallgul bil? ;)

Vilken är din favoritfilm:
Det är utan tvekan Hachiko. Ojojoj vilken film.

Vilket land/ länder vill du besöka och varför?
Jag skulle någon gång åka till USA. Deras kultur skiljer sig ju lite smått mot hur vi har det här och jag vill se om allt är så stort som de säger ;)

Länka till den du fått awarden ifrån. Fullborda de 5 meningarna. Skicka till ytterligare några bloggar.

Skickar vidare till Jenny och Mary


Kommentarer
Postat av: mya

nämen tackar!

ska se om jag får ihop ett inlägg.

du vet, noll energi för tillfället. så jag lovar inget ;) kramar

2011-11-27 @ 22:17:01
URL: http://www.mrsmamamya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0