lägenhetstänk

Sitter och funderar på min nästa lägenhet. Tanken är att jag ska flytta till våren till en tvåa. Eller jag hoppas på våren iaf, men det vet man ju aldrig. Tycker min lägenhet nu är så opersonlig med allt från Ikea och sen ingen Mallanprägel. Så när jag flyttar ska det köpas nytt, eller nej jag funderar på att kolla på begagnade saker. inte allt, men en del. Lite äldre saker blandat med nytt. O många fina ljusstakar. I min nästa lägenhet SKA jag ha en golvkandelaber och jag ska ha ett allvarligt snack med grabbarna om att det inte är en leksak!

HIGH imperial S
ASTRID lantern
Jag skulle vilja ha en hall där denna lilla minifåtöljen från åhlens får plats.


Jag hade då gärna satt mig där och knutit skorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0