skitonge

Idag var jag en snäll kattmorsa och köpte en present till grabbarna eftersom jag vart borta typ hela helgen och för att Bosse var dålig i förra veckan. Leksakerna la jag längst ner i matkassen för att de inte skulle se dem. Innan jag packade upp den var jag tvungen att göra en annan grej och då hör jag något ute i hallen och möts av detta:


För det första: Hur tusan visste han att de låg i påsen? O för det andra: Hur tusan lyckas han få fram dem när de ligger under äggkartong, knäckebröd, brieost och en jäkla massa andra saker? Den katten upphör aldrig att förvåna. Något de inte fick fram var Bossegodiset. Mohahaha.



Bosses favoritgodis därav namnet Bossegodis. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0