snön kan hålla sig borta!

Jag har blivit lite beroende av att gå in o kolla väderprognosen. Varför? Jo, jag vill se hur länge jag ska klara mig ifrån snön. Jag är en riktig snöhatare. Jag avskyr snö, jag vill inte ha den här. Jag tycker inte det är roligt. Sånt väder vi har nu tycker jag är perfekt. Jag kan vara ute med skinnjacka, ett par vantar och jag fryser inte häcken av mig. O jag vet att man kan pallta på sig massor av kläder när det är riktig vinter och det hatar jag. Jag tycker inte om att tvinga på mig flera lager med kläder. Nej, jag gillar detta vädret. Jag tycker faktiskt mer om regnväder än snö, för regn är något jag tycker är mysigt. Speciellt vara ute på långpromenader i regn. Det är mys.. Mitt snöhat kan ju ha att höra med att min nacke blir värre när det är så kallt, men det är en annan historia. Jag är glad så länge snön håller sig borta :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0