Rörelseglädje

Igår var jag med om något helt fantastiskt. Jag gjorde ett inhopp på ryggjympan efter mitt egna pass. Körde självklart mitt vanliga baspass och motionärerna var nervös över hur de skulle klara av detta. Min värd och jag sa att det kommer gå hur bra som helst och det gjorde det också. Gruppen var hur grymma som helst, men så var det en dam (säger man så?). Iaf, det var en dam som hade ett leende på läpparna under hela passet igenom. Efter passet kom hon fram till mig och pratade himla gott om passet och hon flög nästan fram. Det mina vänner, det är rörelseglädje! Det värmer i ledarhjärtat <3

Något som inte värmer i hjärtat det är att Bosse varit sjuk idag. Sivert väckte mig inatt och då höll Bossemannen på och spy och magen har varit kass. Veterinären sa att jag skulle avakta och så länge han får vätska i sig är det ingen fara och att han antagligen ätit något olämpligt. Jag tror snarare att han blev riktigt stressad igår när några idioter höll på o smälla smällare. Men men, nu verkar det som att det har lugnat sig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0