Förkyld

Igår ledde jag familjejympan med feber, men tack vare alla goa ungar och vuxna så gick det bra. Är helt underbart att höra hur barnen skrattar o ser deras leenden och sen den lilla flickan som kom fram o kramades med mig under kramsången, ja det värmer vill jag lova. Åkte hem och la mig på soffan. Sen när idol började la jag mig i sängen o skulle kolla men Mallan stensomnade kan man säga och vaknade sedan 10.30(!). Tror det var någon som behövde sova. Febern vart iaf borta så åkte till jobbet i eftermiddags men när jag kommer dit har det blivit en dubbelbokning så jag fick helt enkelt åka hem med betalt. Imorgon är det däremot jobb utan dubbelbokning. Så ska lägga mig igen o kolla på idol o hoppas på att sova lika skönt inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0