måla, måla, måla

Grabbarna fortsätter att briljera här hemma i målarstugan. Tänk att två busgrabbar kan lyssna så bra när det väl gäller. Har målat möblerna en gång till nu på förmiddagen och bordet tror jag är klart, tv bänken behöver en omgång till. Men det tar jag innan jag åker till mamma och pappa sen. Ska även åka ut till Rusta och köpa mer färg sedan så jag kan måla bokhyllorna! Tror vita möbler kommer underlätta en hel del för mig. De andra dammar man och sen två sekunder senare ser man dammet med en gång igen och det är inte så roligt, så känns mycket fräschare detta!

Nu däremot ska jag lägga mig på soffan och kolla på Idol. Har knappt sett nånting av det då jag istort aldrig är hemma då det visas eller så är det något annat jag vill se, så ja det får bli idol idag helt enkelt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0